Kiinteistöliitto Meri-Lappi palkitsi diplomeilla taloyhtiövaikuttajia

Julkaistu: 12.10.2024

Vuoden 2024 taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana palkittiin Erkki Nikkanen Asunto Oy Kemin Aallottaresta ja vuoden 2024 taloyhtiöteosta muistettiin Jaakko Huovialaa Asunto Oy Merikapteenista.

Erkki Nikkanen (kuvassa vasemmalla) palkittiin sitoutuneisuudesta taloyhtiön kehittämiseen, yhdessä isännöitsijän ja kiinteistöhuollon kanssa.

Jaakko Huoviala on hoitanut autojen lataushankkeen onnistuneesti alusta loppuun. Projektin onnistumisessa edesauttoi Huovilan pitkäaikainen kokemus suunnittelutyöstä, urakoitsijoiden hallinnasta ja ongelmanratkaisusta.

Jukka Rainto (vas.) ja  Jaakko Huoviala (oik.)

Palkituille diplomit luovutti Kiinteistöliitto Meri-Lapin puheenjohtaja Jukka Rainto 9.10.

Kiinteistöliitto Meri-Lappi onnittelee voittajia!

Kiinteistöliitto Meri-Lappi järjesti 9.10.Taloyhtiön viestintä -koulutustilaisuuden Kemin Lumilinnassa. Kouluttajana oli viestintäpäällikkö Annakaisa Pirilä Kiinteistöliitosta.

Koulutustilaisuudessa paneuduttiin hyvän viestinnän merkitykseen asunto-osakeyhtiön osakkaille ja asukkaille. Paikalla tilaisuudessa oli hyvä joukko taloyhtiöiden päättäjiä.

Lisätietoja:
Jukka Rainto