Uusin jäsenlehtemme on ilmestynyt - asiaa mm. jätelaista, rakennustyön tarkkailijasta, parveketupakoinnista

Julkaistu: 26.04.2021

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen ja Kiinteistöliitto Meri-Lapin lehdessä on asiaa mm. jätelain muutoksesta, rakennustyön tarkkailijasta, parveketupakoinnista sekä vesihanoihin liittyvistä vastuista.

Blogikirjoituksessa Hannu Suomalainen pohtii viestintää taloyhtiössä.

Lehdessämme on myös koulutuskalenteri sekä vuosi 2020 numeroina. Kurkistathan mitä kaikkea me viime vuonna teimme.

Hoidetaanko teidän taloyhtiötänne suunnitelmallisesti kiinteistönpidon osalta?

Muistathan, että toivomme kaikilta lukijoiltamme juttuvinkkejä tuleviin lehtiin. Yhteystietomme löydät tästä.

Pääset tästä lukemaan viimeisimmän verkkolehtemme.