Jäsenlehti 3/2019 on ilmestynyt

Julkaistu: 02.09.2019

Jäsenlehtemme on ilmestynyt. Se jaetaan kaikille jäsentalojen hallitusjäsenille sekä isännöitsijöille (Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi). Kemin Kiinteistöyhdistyksen alueella lehti jaetaan jäsentaloyhtiöiden puheenjohtajille ja isännöitsijöille. Tällä kertaa lehti on kaikkien luettavissa. Lehdessä on asiaa mm. Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivästä, kaavahankkeisiin vaikuttamisesta, energiaterveiset ekovoimalaitokselta, yhtiöjärjestyksistä yms.

Ilmoittaudu mukaan taloyhtiöpäivään. Taloyhtiöpäivän (8.10.2019 Oulu) näytteilleasettajat:

AA tsto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy
Bauer Watertechnology Oy
Carmenia Oy
DNA
Eerola-Yhtiöt Oy
Howden Finland Oy
iLOQ Oy
Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy (Kiinko)
Kiinteistöalan Kustannus Oy
Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi